onsdag 16 december 2009

16 december






















I dag fyller pappa och farfar år :)
vi har dock bara grattat pappa ordentligt, (farfar ringde vi till) så vi har ätit tårta idag, nån påhittad som mamma hade gjort å vet ni vad?? den var grymt god.

Nu är det 19 dagar kvar (18 i morgon) till resan och nu börjar jag bli nervös.. synd att inte flygplan körde på marken och satt fast i ett rejält spår som inte kunde gå sönder och hindrade alla djur och andra saker man kan krocka med. hehe kanske verkar lite nojig men vadå?? är man flygrädd så är man.. å värst är det ju när man ska åka långt!
kommer att sakna alla utom Maria hihi hon följer ju med XD
stackarn.. måste stå ut med mig under flygresan.. starten är värst så kommer nog klamra mig fast på henne så hårt jag kan hehe

sist men inte minst så saknar jag att prata med en viss person (en kompis) men det blir lite svårt att prata med honom om han är död :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)