tisdag 15 december 2009

Hemma igen

kom hem igår ifrån fjällnäs.. 4 timmars bussresa.. sånt blir man trött av.

I dag så har jag varit på jobbet/praktiken och det gick väldigt segt idag.. va inte riktigt på humör för någonting alls idag.

9 dagar kvar till julafton
16 dagar kvar till nyår och
20 dagar kvar tills jag drar till Australien
känner mig stressad för jag ska försöka bli klar med en jävla tatuering.. den är as krånglig att komma på nå bra ideér till lden och att få den att se kvinnlig ut.
sen så ska jag hitta en bra väska att packa i och komma på vad jag ska packa.
Å jag ska ta ut medicin som täcker hela resan
å jag ska göra en hel del andra grejer med.. Det kanske inte låter så mycket men det känns mycket, speciellt när man jobbar fram till den 23 å man pendlar till Delsbo varje vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)