onsdag 9 december 2009

Idag

Idag har jag varit typ helknepig.. först i nat så både frös och svettades jag.. sen har jag haft på mig lånkalsonger och jeans, 1 tshir, 1 långärmad under den och en luvtröjja.. jag jobbar innomhus och sitter för det mesta vid ett element.. jag fryser som en jävla tok och känner att jag verkligen kan ta på mig teckbyxor och minst 1 tröjja till.. de andra sitter med tshirt eller en tunn långärmad och tycker att det5 är jätte varmt.. Då måste det fasiken vara något fel på mig.. eller?
ja ja.. om 26 dagar slipper jag frysa.. ljuva värme <3

har i dag även köppt garn för jag tänkte sticka benvärmare.. va sånt snyggt garn som skiftade emellan rött åå svart.. me love it <3 :)

Ska snart åka och hämta frida, sen drar vi vidare till ljusdal och ¨går på bio med carro :D
vi ska se New moon :D :D :D

btw.. kratekraft gillade skylten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)