torsdag 22 april 2010

Afropowerdance :)

I dag började hela dagen skit genom att jag försov mig 1 hel timme.. måste ha stängt av alarmet på mobilen i sömnen.. tur att pappa väckte mig innan han gick :)
Jag han inte äta frukost eller göra i ordning nån lunch.. tur att det finn någonting som heter kaffe, varmakoppen (hallon & blåbär), frukter och riskakor och att man skulle sluta tidigare :)
På jobbet kom Ulla en sväng, det var riktigt trevligt att träffa henne igen, jag hoppas hennes fot läker på bra nu. Jag fortsatte med att sy gardiner och att pris märka några olika produkter inför en messa någon stans inne i Hudiksvall.
Vid halvt två tiden drog jag till ljusttal för att först gå på ett möte och sedan bar det av till carro. Vi åt mumsig ananas och några rostade pumpa kärnor i väntan på att frida skulle komma så att vi kunde äta våran middag. Toast vart det.. riktigt mumsiga med getost, tomat, purjolök, kalkon och nån krydda.

Senare när klockan var 18.30 blev det Afropowerdance med dessa 2 + en tjej som heter evelina (soom jag aldrig har träffat förut tror jag) + fredrik. Det var riktigt riktigt roligt men fruktansvärt jobbigt!! lätt att jag ska fortsätta med det! Så nu hänkar jag på frida och carro.. spinning på tisdagar och Afropowerdance på torsdagar.. jobbigt men efteråt jäkligt skönt :)

Sen när jag kom hem så sökte jag 1 sommar jobb och ett servetris jobb. Har ju även bett om förlängning på praktiken så det är väll upp till arbetsförmedlingen att avgöra om det blir så eller inte, måste väll tyvär ringa dem någon dag fram över.

I morgon så blir det först arbete, sedan hem till amanda (yay) ^^ sova där (yay) :P
och på lördag blir det till att gå på mickiz vernissage och efter det blir det myskväll eller snarare skräck kväll med syster mia som sover över hos mig :)
Och på söndag ska jag försöka ta å fixa lite saker å ting här på gården som behöver göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)