fredag 30 april 2010

Doktor besök igen.

I dag började hela dagen med att jag absolut inte ville vakna.. jag var så jäkla trött och ville sova minst 4 timmar till.. men så vart det minsann inte.. det var bara te å kliva upp och göra sig i ordning för jobbet.

sen vid 10 så ringde min kontaktperson och frågade vart jag var.. jag hade totalt missuppfattat vilken vecka hon skulle vara borta och jag kunde ju inte åka till baka till ljusdal. Så med andra ord blev det inget möte med henne.

Dagen på jobbet gick jätte segt, beror nog delvis på att jag var så trött och lite yr vid vissa tillfällen. Vid 13.00 så körde jag hem fredrik och själv så drog jag till doktorn men råkade komma 10 min för sent.

Hos doktorn vart det till att lyssna på hjärta och lungor, kolla blodtrycket och kolla på proverna som jag fick ta i onsdags.. och vet ni vad?? Jo blodvärdet var lite för lågt, ämnesomsättningen var för lågt och hade sjunkit sen i höstas, sen var det nå mer men det kommer jag inte ihåg vad det var XD Så med andra ord så kommer lilla jag att få käka medicin fram över och se om det hjälper, vilket jag hoppas för jag orkar inte med den här irriterande grejen.. Men jag skulle vara välldigt glad om jag slapp att ta någon medicin över huvud taget!
Om en månad så är det dags för nya provtagningar.. SUCK!

1 kommentar:

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)