söndag 25 april 2010

Lördag :)

I går var jag med amanda, mickel, stephanie och thony på invigningen av svea brittas kök. I början tyckte jag att det var lite jobbigt med allt folk. En del kände man igen och en del kände man inte alls igen, men det var inte många som kände igen mig.. Inte ens mina före detta lärare kände igen mig.. Jag tyckte att det var ganska jobbigt när de inte kände igen pga att jag har förändrats så mycket.. Där emot så trodde folk att jag var nån "flamma" som thony hade skaffat HAHAHAAHAA folk kan vara allt bra lustiga :)

I dag så startade jag dagen med 3 koppar kaffe och 2 st mackor och på det den fördömda blodtrycks mätningen som docktorn vill att jag ska göra fram till på måndag.. (villket är helt åt helvete)Sedan blev det till att färga håret på amanda till svart med en rosa lugg, fast luggen fixade amanda själv.. den vart dock lila i stället för rosa XD men det tror jag är snyggt ändå :)

Efter färgningen bar det av för att hämta mia och sandra eftersom vi skulle på mickiz med gästers vernissage i ljusdal.. skulle bara hem och duscha.. men så behövde mamma hjälp att leta efter en sak i frysen (vilket jag inte alls kunde hitta) så tack vare min seghet så missade vi vernissagen.. jag trodde den stängde 4a.. men tydligen stängde den 3 så det blev ingenting av med den i dag. Så vi gick ut för att spela kubb men det saknades bitar så det blev ingenting av det.. där emot hade den gråa tuppen tagit sig ut igen så vi försökte få tag på han, men den rackarn kom undan hela tiden. Senare blev det en massa prat och nu blir det sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)