onsdag 2 februari 2011

kossor

I dag så hade jag väldigt svårt att ta mig upp ur sängen och hålla mig vaken.. var så förbannat trött, hade hellre sovit resten av dagen. På jobbet så passade jag ta kort på den första färdiga bords tabletten som jag berättade tidigare om. Här är det färdiga resultatet :) (inte sån stor skillnad, jag vet :P)
Längtar tills beställningen av mera kant band kommer så att resten kan bli klar. hoppas bara att försäljningen går bra, skulle vara kul om man fick lite olika beställningar där man själv har designat. Sen så broderade jag en av tröjorna som pappa hade beställt, jag hoppas han blir nöjd med resultatet bara.

Vad har annars hänt i dag? Träning med Carro så klart :) vi hade siktat på 2 pass men det blev bara ett pass i slutändan :(
Vi tränade i alla fall Core, vilket jag helst inte gör igen, jag vill bli svettig och andfådd av ett träningspass, inte bara få ont.
Det var nog tyvärr allt för i dag, ingen träning i morgon, ledsamt men skönt :)
Nu vill jag bara sova i lugn å ro hela natten, så sov gott med er, alla gulle-grisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)