tisdag 1 februari 2011

Trött -.-

Finns så mycket jag behöver göra, vill göra och måste göra. Men jag orkar typ ingenting just nu, är alldeles för trött. Mest mentalt å inte kroppsligt kanske jag ska tillägga.
Nånting jag måste göra är att lägga av med godis! det är inte ens så gott!
jävla socker beroende!

I dag har det varit hög produktion på kossor som jag har visat tidigare, tänkte lägga upp en bild på en färdig bords tablett, men har glömt att tagit bild på den så jag får ta å lägga upp en bild nästa gång jag gör ett inlägg. Sen så har jag fått min klänning som jag ropat in på tradera ^^ hel nöjd.

Senare i kväll är det boddy step med carro som gäller.. jag är ganska O taggad.. hoppas att det går bättre än förra gången för koreografin va jäkligt knepig, "enkelt pass" In my ass!

2 kommentarer:

  1. haha oflyt att båda är så opeppade inför kvällens pass >< dock måste vi göra't ändå ;D

    SvaraRadera
  2. Härligt att du har börjat uppdatera bloggen. Det är ju roligt att jag kan hålla koll på vad du gör nu när du bor så långt borta :) Kram

    SvaraRadera

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)