söndag 27 februari 2011

Söndag

Nu satt man här igen då, borde ha skrivit för länge sen men jag har varit ganska uppe i varv. Inte för att det har hänt så mycket, i varje fall inte så många positiva saker.
Vi har fått 4 st lamm och en av tackorna är på väg att lamma just nu.
Om dagarna har jag jobbat i delsbo, där efter tränat med carro i ljusdal å sen kommit hem och är så trött att jag går å lägger mig. På helgerna har man varit helt slut och haft bara ont i magen så man har inte fått så mycket gjort och hela tiden tänker man att man ska bättra sig. Vilket jag också ska göra. Vem vet, allt kanske blir lättare efter fredagens kommande händelser då man kanske kommer nån vart i det hela och allt blir bra med magen igen.

I dag har jag beställt lite saker för att testa på lite roliga ide-er till försäljning, men vad det är får förbli en hemlis tills jag har kommit igång med produktionen.
Skulle vara kul att se om någon över huvudtaget vill köpa ens hantverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)