torsdag 3 februari 2011

Torsdag, bara för att jag inte kan komma på någon bra rubrik som vanligt :P

I dag har det inte hänt så mycket, jobbat i delsbo med stygnsättning, letat försäljare av billiga vita disktrasor utan tryck (vilket jag måste efterlysa om, det finns ju typ inga alls). På hemvägen hem så ägnade jag lite tid på bilen, tankning, torkar blad, luft i däcken, och tog in en sju helvetes hög med handskar som folk har lämnat i bilen.
När jag kom hem så hade jag till en början tänkt all laga en massa små portions pajer och frysa ner som lunch lådor.
Det blev ingen träning i dag/kväll vilket känns både skönt och inte skönt. Men i morgon kör vi igång igen, då ska jag försöka prestera bra, men mest ser jag fram till lördagens pass, Aerobox med maggan vilket är så himla kul. Det och body pumpen är mina favoriter. efter det kommer dansen, sen boddy attack, sen boddy step å sist core.

Den 14 februari fyller min lille bror år <3>
Nä då, det behöver han inte. Jag dricker inte ens så ofta heller. I varje fall så ska jag vara i bollnäs den dan, Amanda undrade om jag ville komma och gästa henne i radio studion med motiveringen "tänkte att det skulle va lite kärleks-tema och vad passar då inte bättre än att ha sin allra bästa vän där?! ;) "
Hur kan man ens tänka tanken att säga nej då?

Över till någonting helt annat.
Ett sådant här karamell ställ står högt på min önskelista och efterlysning.. Vill verkligen ha dem, jag ska få tag på sån/sådana burkar och ställning! Jag älskar den gamla känslan men får av dem och framför allt Astrid Lindgren nostalgi ^^
Och här är lite andra saker jag skulle vilja ha just nu :)

Det var allt för i dag.
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)