tisdag 11 maj 2010

:)

Va ett tag sen nu...
I varje fall så har dagen varit både seg och givande..

Först har jag hållit på med att klippa linne servetter på jobbet.. vilket är väldigt drygt när man hela tiden sticker sig i fingret med nålen så man börjar å blö.. och nu klagar jag inte på självaste sticket eller vad man ska kalla det för.. utan det jag klagar på är att blodiga fingrar är det inte så smart att ha när man håller på med VITA linne servetter som ska levereras otvättade... det är det som är drygt.
Sen så kom jag på en grej på jobbet som jag bara måsta göra till Tonka, så det är bäst för han att han gillar den XD

vid typ halv 6 for jag till carro å henke eftersom jag och carro skulle gymma vid 7.. vilket gick jäkligt bra och vi avslutade det hela med att spela biljard efter 1 timmes träning :)
sedan bar det av hem där det visade sig att kusin lasse var på besök..
trevligt trevligt :)

1 kommentar:

  1. Tja, kom på en grej. Kanske bättre om vi gymmar på fredag efter att du slutat istället för på torsdag för då är vi ju ledig så då tänkte jag ha det som lördag o umgås med Henke eftersom jag jobbar lördag :b Vad tror du? ^^ PUSS /awesomec.wordpress.com

    SvaraRadera

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)