lördag 29 maj 2010

Lördag

I går så fick jag rita upp nya mönster på förkläde eftersom vi inte kan hitta de gamla någon stans. Sen så fick jag även följa med ut å putsa fönster med en till tjej ifrån jobbet och det gick rätt så bra. Efter det bar det av till ljusdal för att gymma med carro.. vi tänkte även gå runt kyrksjön men det vart lite ont om tid för det så det ställde vi in.

Senare så åkte jag till amanda eftersom hon har saknat mig så ;p i varje fall så tog hon å jag en sväng för att köpa snus åt amandas mamma och körde jonny till tåget. Efter det så spelade vi kort varav tony å mickel joinade spelet.. *(självklart så spelade jag och amanda lite snällare för att de inte skulle bli ledsna och förstöra deras ego uppfattning)*
Där efter så såg jag å amanda på 8 mile.. det var verkligen länge sedan.. sist jag såg på den så gick jag på bio när den kom ut, med amanda XD
Amanda somnade framför filmen, ärligt talat så nickade jag även till, men det var värre för amanda för hon skulle vara fylle chaffis XD

I dag så vaknade jag av att thony ringde å väckte mig.. ärligt så var jag så borta när jag vaknade så jag hörde inte mer än hälften av allt han sa..
Efter frukost så bar det av hem för att föra mig i ordning för jag skulle följa med maria till bollnäs på marknaden, där jag bland annat köppte en ny väska som jag verkligen älskar :)
Till Lunch/middag blev det china mat.. hehe den har ni aldrig hört förut va? Senare vart vi sugen på glass så vi åkte på Lidl för att köpa en glass, men när vi kom dit vart det typ ändrade planer.. när vi gick in i affären vart vi bjuden på glass.. det fans 4-5 olika sorter att välja mellan (nån magnum liknande glass med olika smaker) så inte behövde vi köpa nån glass.. det kallar jag tur. Fast den var väldigt mäktig..

efter det bar det av hem och sen dess har jag varit så trött så jag har inte orkat med så mycket.. sitter å samlar energi för att orka med ett pass på trampmaskinen. Är stolt över mig själv för att jag inte har gett upp med det än :)

Föresten.. nåns hund jävel har tagit en kött tugga på sixtens (kattens) ben.. ska dänga den jäveln om han rör han igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)