tisdag 25 maj 2010

uppdatering ;)

Nu var det länge sen jag skrev igen.. jag är seg av mig jag vet men vadå.. jag har fullt upp just nu :)
I dag har jag varit trött och seg hela dan.. jag fick verkligen kämpa att ta mig upp ur sängen bara.. ville helst bara ligga kvar å sova ett par timmar till.

På eftermiddagen så var jag hos carro å henke igen.. Jag och carro skulle gymma igen.. det är så roligt att gymma med carro och längtar redan till i morgon för då ska vi gymma igen. Den här veckan blir det rätt många träningspass.. men det ska nog gå bra ska vi se.. i går så gick det väldigt bra med trampmaskinen å samma med gymningen i dag, kunde lätt ha tagit 1 promenad runt kyrksjön. Synd bara att jag inte hade bra promenad skor bara.. annars hade det nog blivit av :)

Kycklingarna mår fint.. men har svårt att räkna dem efter som de springer omkring hela tiden.. nu måste jag hitta nån som vill ha kycklingar för vi kan inte ha kvar dem.. synd bara att jag inte kan se köns skillnad det hade kanske gjort saken mycket lättare.. men vill ju inte precis råka få en bunt med en massa tuppar om ni förstår vad jag menar.. hehehee...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)