måndag 17 maj 2010

Måndag

I Lördags så kom frida, carro, mia å sandra hit. Först så fiskade jag, mia, frida å sandra, det var meningen att vi skulle meta men jag var så duktig att jag glömde masken hemma trots att jag ställde burken vid bildörren.. bra va??
vid 17:00 så kom carro och vi började göra i ordning grillen.. så klart fick vi inge fyr på grillhelvetet så vi spelar 2 omgångar kubb medans vi väntade.
När grillen äntligen hade tagit fart och vi som var hungriga å utan tålamod började grilla hehe.. det var sjukt mycket mat vi grillade och egentligen var det inte tänkt att vi skulle dricka, men det blev så att jag, frida å carro tog några glas vin.. å gott va det.
När vi hade käkat klart så bad mamma mig att bära ut lite matrester till hönsen så såg jag en konstig svart liten boll.. det visade sig att vi hade fått en kyckling :) jag trodde det skulle ta minst 11 dagar till.. men där var det en liten krabat som sprang omkring.. den var/är jätte söt och fruktansvärt gullig :)
Efter alla hade ätit klart så drog vi oss tbx till mitt rum där vi satt å prata en massa till väldigt väldigt sen så att det slutade med att jag fick köra hem dem för jag orkade verkligen inte vara vaken längre.. ville bara sova, det ville nog systra me, med..

På söndag så åkte mia hem och jag drog iväg för att fiska med sandra.. 6 gäddor fick ja :) 2 av dem lära jag tyvärr döda eftersom kroken satt rätt så illa till.. Sandra fick tyvärr ingenting.. men nästa gång får hon säkert massvis :)

I dag så for jag te jobbet igen.. segt segt segt gick den här dagen men när jag kom hem fick jag en ny överraskning.. vi hade fått 1 till kyckling.. den är gul med mörka ränder typ.. jätte söt den med, ska nog ta kort på den i möra och därefter hamnar den nog på fejan :)

I morgon blir det jobb igen, efter det så blir det till att fara te carro.. Vi ska gymma på kvällen vilket jag ser väldigt fram emot.. Tycker att det är jätte kul att träna med carro och frida.. och nått parti biljard blir det ju även på "köpet"
Träningen går i alla fall rätt så bra just nu.. Det blir trampen 4 gånger i veckan, + gymma på tisdagar, + dans ev gymma på torsdagar :)
Så nu läre jag hålla i mina planer så kommer allt att lösa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)