söndag 30 januari 2011

Söndag


I dag vaknade man upp med en rejält upp svullet ögonlock.. allt för en lite jäkla vagel.. morr
Annars har jag varit ute och åkt skoter och grillat korv uppe på nå berg, vilket var ganska skönt förutom när de 2 "master mindes" lyckades köra fast, speciellt den ena körde fast rejält, villket va ett jävla slit att få låts den.

Jag hade ju budat på tradera, en klänning som jag hoppas på ska komma så fort som möjligt, fast jag är ganska säker på att när jag väger min målvikt som är runt 60-65 kg så kommer den att sitta som snyggast (hoppas jag i alla fall). så här ser klänningen ut i alla fall.
vet inte vad ni tycker, men jag tycker att den är skit snygg i alla fall :P

I morgon bär det av till krater kraft igen, där jag ska fortsätta med stygn sättning och brodyrer, jag hoppas att jag kan komma på någonting riktigt bra som kickar igång inkomsten på krater, gud vad jag älskar att vara där.
Sen på kvällen blir det afro power dance med kära caroline aka carro :) Längta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)