måndag 17 januari 2011

Blivande tränings narkoman igen :)

Hehee.. i dag vaknade jag inte på rätt sida av sängen, som man säger..
knappt 3 timmars sömn som var proppad med riktigt hemska mardrömmar, efter ha varit vaken till 3 pga förkylnings hostan som inte vill släppa, och när jag vaknade så visade sig magen leva sitt eget liv och lekte andra världskriget och ville inte släppa för än fram på eftermiddan.

Trevligt att se alla gamla och nya ansikten på krater igen i alla fall. ska bli intressanta 3 månader fram över.

Senare så var jag hemma hos carro och käkade middag, prata lite å gjorde os ordning inför afro power dance'n uppe på slottegymnasiet. I morgon är det Bodystep på schemat :)
jag och carro ska köra stenhårt nu.. man läre passa på när det är gratis hehe.
Resten av veckans träningspass så blir det
Onsdag: Core
Torsdag: Spinning
Fredag: Bodyattack
Lördag: Airbox

Jag är SÅÅÅ pepp :) å jag tänker inte sluta, jag tänker bli träning narkoman :D:D

Efter dagens träning, laga lunch låda och dusch så fick jag tag på lill saxen å klippte av lockarna.. fick lite damp på dem hehe..

That's it for to day :)

1 kommentar:

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)