måndag 10 januari 2011

Måndag

I dag så började dagen bra, har äntligen kunnat få lite sömn vilket kändes när jag tränade med carro i dag, jag orkade ta i så mycket mer. :) Jag längtar tills jag kan känna och se resultat ut av träningen igen.. saknar mina muskler sen i somras :S men tids nog är dom nog där de ska vara igen.Efter att man hade fräschat upp sig så vart det en tids skissande på en bild, lite ps3 spelande och rensa datorn lite.

Både jag och Maria har bestämt oss för att vi får äta godis 1 gång i veckan (för min del hade jag tänkt på lördagar) gissa vem som åt lite ur påsen ifrån bion igår, efter att ha vaknat?
På ett sett är det ju ok än så länge.. 1 dag i veckan, men på ett annat sätt inte.. Det är MÅNDAG!! idag.
Fy på mig!

Jag håller på att läsa boken "Cesar och hans hundar" bara för kul skull och den är väldigt intressant och bra. Självklart så handlar den framför allt om hundar och deras psykologi, men även om Cesar själv, när han var liten, hur han kom till Amerika och hur hans karriär har sett ut. Jag rekommenderar den verkligen vare sig om du har hund eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)