fredag 28 januari 2011

Fredag

I dag har det varit rena svordoms dagen för min del, aldrig hade jag trott att ett brodyr program kunde driva en till vansinne, men det kan det minsann. Har i alla fall för första gången målat, stygn satt och broderat ett eget motiv, vilket känns både bra och väldigt roligt trotts alla motgångar med det fördömda programmet. Denna kossa som är färdigbroderad, ska bli en sådan här duk man lägger under tallriken när man äter. den ska få svarta kant band som ska sys på, sen är den första klar :)
Sen efter att ha varit på krater nästan hela dan då åkte jag till carro, där vi gjorde oss i ordning inför boddy attacken som började halv sex. I morgon så är det aerobox som gäller kl 10.00

Tittade nyss runt på Internet å såg till min besvikelse att det va nån tantelara som hade i sista sekunden budat högre på gym väskan jag ville ha, ganska SURT tyckte jag då. :/ Men klänningen SKA jag ha!
Sen så tittade jag även runt på lite olika skor bara för kul skull på lite olika sidor och kom fram till att dessa måste vara bland de fulaste och obekväma skorna någonsin!
Tänk er bara att gå i de som är längst upp till vänster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)