onsdag 12 januari 2011

Kaffe bönor.. ja tack :)


Natten till i dag blev det inte mycket sömn och när jag vaknade i morse så kan jag ge mig fan på att jag har gått å blivit förkyld. Även Carro hade fått ont i halsen så idag blev det ingen träning.
I stället för träning så följde jag med mamma till bollnäs för att köpa foder, vi passade då även på att gå in på lite andra affärer som tex mobacken där jag köpte denna planta..
Det är en kaffe planta som jag tänkte ta väl hand om och för kul skull se om jag lyckas få fram kaffe bönor på den :)

Annars så har jag suttit å tittat på lite lägenhets tipps till kim och krister och deras ofödda lilla "pjuk larv" som de kallar den för.
Sen så har jag även pratat med arbetsförmedlingen så nu är det klart.. Jag börjar på kraterkraft på måndag igen, är lite nervös men jag vet inte varför. Det kommer ju att gå bra, har ju varit där förut dessutom å människorna är härliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)