lördag 2 januari 2010

:)

Detta nyårsfirandet/födelsedags fest har varit den roligaste jag någonsin har varit med om :)
dagen efter va inte lika rolig dock..

I alla fall så är det nu 2 dagar kvar till planet går.. är nervös men på ett bra sätt, för jag vill verkligen åka :) det här kommer att vara jätte nyttigt för mig :) har en känsla av att jag kommer att vara lite förändrad när jag kommer hem.. till nått bättre så klart.
Håller just nu på att packa det sista och förbereder mig så mycket jag kan.. förhoppningsvis så kommer jag inte att vara flygrädd efter den här resan för medan jag flyger så tänker jag träna bort min flygrädsla.. jag ska träna bort alla mina rädslor! :)
kommer att sakna alla här hemma och jag hoppas att alla kommer att ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)