torsdag 14 januari 2010

Torsdag

I dag har det varit en hektisk dag pa cafet. det vart verkligen en rush pa kunder vid 12 tiden sa att ingen han att diska sa att det fanns tallrikar tillgangliga hela iden. Jag har lagat mat, bakat pajer, tagit emot bestallningar, stadat, serverat diskat mm. Efter jobbandet sa bjod louise oss pa en (lite finare) resturang som hette Odyseen har jag for mig. det var darligt kryddat, ratt smaklost och en dalig meny med ett litet och daligt urval. Jag at kyckling med kryddstekt potatis med en champinjon och tryffel sas. Vinet var i alla fall riktigt gott (det var vitt vin).
efter resturangen bar det av hemmat for att forst skriva har sen krypa ner i kojs.

Foresten jag och maria fick ett ragg igar.. en acklig +45 arig alkis som borja prata me doss nar vi skulle ga hem efter att ha hyrten film och han skulle forsoka vara en gentleman mot oss genom att kyssa vara hander.. men en +45 aring i fylla mitt pa ljusa dan mit i veckan ar inte precis sa speciellt frestande sa bade jag och maria ville skrubba handerna efter det hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)