onsdag 13 januari 2010

Onsdag

Idag var jag, louise och maria till stratablyn och stadade i louises andra hus, hon ska alltingen hyra ut det eller salja. vi stadade i nastan 4 timmar tror jag. putsade fonster, bytte gardiner, stada ur skap, damsog mm.
vi var aven pa louises forra cafe och at lunch. jag at en grekisk sallad, den var god forutom att de hade drankt den i en massa olivolja.. villket vart lite overdrivet.

sen akte vi hem, lastade ur bilen och bestamde oss for att ga och lamna tillbaka filmerna innan 7 och sa gick vi och at shushi villket var riktigt gott :)
sen promenerade vi lite och innan vi gick hem sa var vi in och kopte lite choklad och hyrde en till film. nu tanker vi inte hyra na mer filmer for an nasta tisdag hade vi tankt. det ar namligen halva priset pa tisdagar :)
Nu ska jag se pa film sen sova for jag ska upp tidigt och jobba :)
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)