tisdag 12 januari 2010

Tisdag

I dag har jag ocj maria jobbat pa louises cafe "swedish trats" jag har bakat pajer, gjort deg till brod och paj, diskat, stadat och serverat mm. Det var riktigt kul tyckte jag men att ta emot bestallningar nar man inte kan menyn utantil oc hvet vad som finns och vad det ar for nagot sa hanger man verkligen inte med alls vad kunderna bestaller, trodde det skulle vara lattare men man fatta verkligen inte mycket nar de sa namnet pa vad de skulle ha.
Det kom en man in pa cafet 2 ganger, kommerinte ihag vad han heter men han jobbar varrannan vecka i en gruva och de andra veckorna ar han ledig. han ar stammis pa louises cafe. Han var jatte trevlig, jatte snall och valdigt rolig :) Han tycker om svenskar, han tycker att de ar trevliga. jag fick mycket berom av honnom. Jag fick bland annat att jag var jatte duktig pa att arbeta och att jag jobbade pa bra, att det jag gjorde till honnom smkade jatte bra mm. Jag fick till och med hora att jag var rolig och trevlig for att jag var glad och att jag log hela tiden. Det var roligt att hora :)

Efter jobbet sa gick jag och maria och lanade 2 nya filmer och lamnade tillbaka den forra. dessutom fick jag tillbaka mina 50 dollar for nu lanar vi pa telefon nummer.
Det har regnat av och till hela morgonen och formidag.. annars har det varit ratt svalt och skont, lagom varme sa nu kommer man att kunna sova i natt.

Forovrigt har jag varit jatte glad hela dagen och langtar till morrondagens handelser :)

Mer har det inte hant i dag och jag kan inte komma pa vad mer jag kan saga. vill ju inte saga vad jag ska gora i morgon och forstora onsdagens skrivnings spanning :P
(inte for att den kommer att vara spannande dock ^^)

Puss och kram pa alla er dar hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)