torsdag 28 januari 2010

Torsdag

I dag har vi mublerat om i varat garage :) flyttat in lite hyllor och storre tv, jakligt nice :D
Vi alla 3 arjakligt nojda med resultatet.

Jag skamtade med Ellinor att det skulle komma en till tjej och flytta in..
Senare samma dag sa sa Louise samma sak till Ellinor.. bara att den har gangen var det sant.. laskigt varre. Tydligen ar hon kompis med min kompis amanda.

Shit va det kommer att vara mycket folk. kom ju en fransman hit igar som ska stanna ett par dagar med.. han bor i garage stjulet (eller hur det nu stavas). och samtidigt denna tjej kommer, sa kommer 2 svenska killar med som ska bo har nan manad.. det betyder att vi ar 8 gaster, 5 barn och 2 vuxna.. XD

Jag har akt pa en jakla forkylning.. morr.. har haft feber hela dan av och till, har fatt tag pa jatte bra'a halstabletter som varkar emot inflationen och bedovar halsen.. jakligt skona och god ar de.

I dag har jag och maria (mer an att stada, mublera och flyttat in mobler pa varat rum) bakat en mjuk peppakaks tarta med mummsig glassyr, och en glass tarta, senare mot kvallen sa akte vi till vestlake chopping mall :) Jag Koppte en snygg trojja och sag fler jag ville ha sa jag och maria ski ta bussen in i morgon och do a litle more shopping.
Ar sa glad over att min ekonomiska plan funkar mer an bra just nu trots alla filmer och bio dagar :)

Det va allt for i kvall, god natt Varlden.

Ps, jag vill ge en heder hallsning till min farmor och farfar <3

1 kommentar:

  1. Hej sötnosar!
    Låter som att ni har det härligt i Australien. Synd på förkylningen bara! :/
    Åh, jag vill också till något varmt och härligt ställe. Här snöar det jättemycket nu och är kallt.
    Det låter som att ni gör en massa roliga saker hela tiden, fusk ;) Jag hinner inte så mycket mer än jobba. Känns som att man aldrig ser solen. Det enda roliga är typ att jag och carro här börjat med afrodans :D (anna persson var också med igår, tror hon ska börjag också. och nästa gång ska nog johanna med :))
    Vad händer i helgen då? :) Idag kommer lars hit, och imorgon ska jag festa med syster och hennes kompisar :)
    Just det, vad var det för något på den där bilden du skickade anna? haha, jag och mamma tyckte det såg ut som en tuss med typ gräs eller nåt. som ett litet fågelbo :P haha, men jag fattade det som att det var nåt djur, eller en insekt?
    Ha det superbra i solen flickor, använd solskydd ;)
    Pussar&Kramar Frida

    SvaraRadera

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)