fredag 8 januari 2010

Fredag

I dag sa har jag och maria tagit det lilla lungna i den forst 38, senare 42 graders varmen.. vi gick till havet och badade och nar vi kom hem hoppade vi i jacotzin och satt dar i nagon timma, skont var det.
sen for vi aven pa en stor matmarknad dar vi koppte lite frukt, jag och maria ater frukt varje morgon hit tills.
Pa vagen till och hem ifran matmarknaden sa var vi 6 st i en 5 person bil.. vi satt utan ballten med och pa hemvagen, vad hander inte da?? jo vi hamnar vid rodljuset och hamnar dar brevid en polisbil som kollade in oss och korde brevid os en liten bit.. jag som satt i marias kna forsokte gora mig osynlig, gick dock inte sa bra men som tur va sa stoppade polisen oss inte :)

Na nu ska jag och maria dra pa bio och se Avatar for 8 dollar (1 dollar = ca 6.50 kroner)
se you later aligator

2 kommentarer:

  1. Det du skriver är jättebra o underhållande men var är bilderna???
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅHHH!! Den filmen är så otroligt fantastiskt underbart braa! =D Hoppas ni gillarn! //Carro

    SvaraRadera

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)