lördag 16 januari 2010

Fredag



I dag (igar) sa akte jag och maria till cleveland park Och gosade med massor av olika djur som Koala bjornar
kangrun
ratt liknande djur, a en massa faglar som emu, svarta svanar och andra med nyon gul/gron nabb och vissa med sma kroppar och stora fotter.
Med kangruna sa var vissa mer gosiga en andra.. En av kangrusarna var lite val kaxig, man far ju ha pappers pasar med mat att ge dem.. o
ch den hara stora hanen hoppar upp tar tag om min hand med pasen med mat och forsoker dra av mig pasen. det blir drag kamp mellan
oss, medans maria star och tar kort och gullar med en annan lugn kan
gru. min kangru forsokte gnaga sig igenom pasen, villket han lyckades med.

Nar det galler faglarna sakande man sig som en mamma for de foljde efter en sa fort man kom i narheten av dem.

senare efter parken akte vi hem, dushade vi och bytte om och drog ut for att ata pa en kina resturang :)
Maria bestalde kyckling med svamp, bambuskott och paprika och till efteratt bestalde hon nut sunday
Jag bestallde changhai kyckling
och till efter ratt friterad banan med vaniljglass
och att dricka till bestalde vi en stor vin karaff :)
Allt var mycket mycket gott :)

Efter det tog vi och promenerade runt och drack smernoff ice och gick vi till baka till huset for att ga pa toa, och sen tog vi en till promenad och sen bar det av hemmat for att sova. Vi tankte ett tag ga ut pa palais men det var sa mycket folk och mestsmattingar (om man gamfor med oss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera om ni törs.. mohahahaaa ;)